Pri preberaní tovaru si prosím zásielku starostlivo skontrolujte, či nemá porušený alebo poškodený obal. Pokiaľ je zásielka zjavne poškodená, zásielku nepreberajte. O tejto skutočnosti nás bezodkladne informujte (najneskôr do 24 hodín) písomne na adresu eshop@aleana.sk.
Pri prijatí tovaru je Kupujúci povinný okamžite (najneskôr do 3 dní) skontrolovať dodávku a informovať Predávajúceho o škode na obale (krabici) alebo na tovare. Ak sa dodaný tovar nezhoduje s objednávkou, je Kupujúci povinný bezodkladne (najneskôr do 3 dní) e-mailom na adresu eshop@aleana.sk, informovať Predávajúceho o tejto skutočnosti.
Reklamácia v záručnej dobe
Všetky tovary majú záruku 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Zásielka tovaru vždy obsahuje faktúru, ktorá slúži ako záručný list.
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe, spôsobené vadou materiálu, funkčnou chybou, alebo vady spôsobené pri výrobe.
Reklamovať možno len vady, ktoré neboli zjavné pri nákupe. Chybný výrobok nepoužívajte, aby bolo možné správne určiť príčinu vady. Ak by sa vada v dôsledku ďalšieho používania zväčšila, reklamáciu nebude možné uznať.
Reklamáciu nemožno uznať v prípade prirodzeného opotrebenia výrobku, alebo poškodenia v dôsledku nedodržiavania riadnej starostlivosti. Záruka sa taktiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
Reklamačný postup
Pri podávaní reklamácii sa odporúča vopred kontaktovať nás e-mailom s cieľom informovania o chybe tovaru.
1. Do reklamačného e-mailu treba napísať číslo objednávky a všetky informácie ohľadom stavu tovaru, ktoré nám môžu pomôcť k začatiu reklamačného konania.
2. K reklamačnému e-mailu treba priložiť fotografie poškodeného tovaru a obalu – fotografie celého tovaru, detailné fotografie tovaru, fotografiu vonkajšej strany krabice a fotografiu štítku prepravcu nalepenú na krabici.
3. Reklamačný e-mail je potrebné odoslať na e-mailovú adresu claim@aleana.sk
4. Na základe zaslaných podkladov Vám odporučíme ďalší postup.
5. V prípade uznania reklamácie tovaru Vám môžeme reklamovaný tovar vymeniť za novy, prípadne poskytnúť iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru). Vrátenie reklamovaného tovaru a dodanie nového tovaru je na naše náklady.
Tovar odoslaný na dobierku, odoslaný na inú adresu alebo na adresu pošty prebratý nebude.
Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. Kupujúci bude informovaný e-mailom o výsledku reklamácie ihneď po dokončení procesu reklamácie a spolu s tovarom Kupujúcemu bude doručený reklamačný protokol.